Появи се трейлър на комедия за войната в Афганистан с Брад Пит

Филмовата компания Netflix публикувана в YouTube трейлър на комедията "The War Machine" с Брад Пит.
Филмът е режисиран от Дейвид Мишод ("Animal Kingdom") и се основава на документалната книга „The Operators: The Wild & Terrifying Inside Story of America’s War in Afghanistan” на Майкъл Хейстингс. Разказът е за американската инвазия в Афганистан. Главният герой - генерал Стенли Маккристъл (Пит), който ръководи антитерористичната операция на САЩ, подава оставка през 2010 г., след като дава интервю пред репортера Хейстингс, което е публикувано в списание Rolling Stone. В интервюто, генералът си позволява няколко остри изказвания срещу посланика на САЩ в Афганистан Карл Екенбъри и други американски политици, включително и тогавашния вицепрезидент Джо Байдън.
Освен Брад Пит, ще видим още звезди като Антъни Майкъл Хол, Тофър Грейс, Уил Полтър, Тилда Суинтън, Джонатан Инг и Бен Кингсли.
Премиерата на филма ще се състои на 26 май.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.