Нов трейлър на "Изтребление" с Натали Портман и Оскар Айзък
Филмовата компания Paramount Pictures представи нов трейлър на научно фантастичния филм на ужасите "Изтребление" с Натали Портман и Оскар Айзък.
Режисьорът на лентата Алекс Гарланд ("Ex Machina") създава удивителен, мистериозен и зловещ свят, преминаването на чиито граници води до необратими и необясними последствия за всички. Именно натам се отправят група от учени - 4 жени, начело с Натали Портман, която е биолог и търси отговори за странното състояние на съпруга си, който се е върнал наскоро от зловещото място.
Сценарият следва историята, разказана в едноименния роман на Джеф Вандър Миър, който спечелил 2 награди за най добър роман през 2014 г. и 2015 г.
У нас филмът ще се появи на голям екран на 23 февруари догодина. Нека видим преди това завладяващия трейлър на "Изтребление".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |Тръмп планира да убеди над 70 държави да изолират икономиката на Китай
Икономика |Комисия в парламента ще обсъжда децентрализация на продажбата на винетки
Политика |OpenAI работи по социална мрежа, подобна на X
Технологии |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.