"Гринч" се хареса най-много на българските киномани

Гринч се хареса най-много на българските киномани

Триизмерна анимация "Гринч", създадена по книгата на Доктор Сюс "How the Grinch Stole Christmas" от 50-те години на миналия век, съвсем очаквано привлече най-много зрители в киносалоните у нас, сочат обобщените данни от миналия уикенд. 

Разказът за това как зеленият и кисел герой организира заговор за съсипването на Коледа в Койвил е гледан вече от 27 792 зрители и има 275 358 лева приходи за първите три дни на екран.

На втора позиция е "Фантастични животни: Престъпленията на Гринделвалд", продължение на излезлия преди две години "Фантастични животни и къде да ги намерим". Историята, от която започва развитието на познатия вече сюжет от "Хари Потър", е гледана от вече 46 705 зрители и има 537 132 лева приходи за десет дни в киносалоните.

Втората премиера от миналия уикенд - "Крийд 2", е на трета позиция сред най-гледаните филми.

Продължението на филма от 2015 година и на сагата "Роки", в което под наставничеството на Роки Балбоа Адонис Джонсън - Крийд се изправя срещу сина на Иван Драго - Виктор, е гледано от 11 101 зрители и има 102 176 лева приходи за първите три дни на екран.

На четвърто място е биографичният "Бохемска рапсодия". Разказът за първите години на легендарната "Куин" Фреди Меркюри и развитието на взаимоотношенията в групата, подплатен с много позната и обичана музика, е гледан вече от 90 840 зрители и отчита 856 708 лева приходи за месец в киносалоните у нас.

Пето място е за "Лешникотрошачката и четирите кралства", създаден по приказката на Ернст Хофман от 1816 г.

Коледното настроение на малката Клара, пренесена в магически светове, където трябва да намери баланс в битка със злото, е гледано от 53 431 зрители и отчита 535 871 лева приходи за три седмици на екран.

На шесто място в топ 10 е екшънът "Унищожителят", създаден по романа "Firing Point" на Джордж Уолъс и Дон Кийт.

Филмът, разказващ историята на неосъществен преврат в Русия, за пресичането на който помагат американски подводничари и тюлени, заснет в България и Великобритания, е гледан от 20 979 зрители и има 189 422 лева приходи за пет седмици.

На седмо място е екшън-трилърът "Вдовици", създаден по едноименния британски тв минисериал от 1983 г.

Започващата с убийството на четирима въоръжени крадци история, която преминава през поемането на неразплатен дълг от вдовиците им, за да се стигне до неочакван обрат накрая, е гледана от 6 868 зрители и има 65 105 лева приходи за десетте дни у нас.

Осмо място е за музикалния "Роди се звезда" с Брадли Купър и Лейди Гага в главните роли.

Третият по ред римейк на историята от 30-те години на миналия век за млада звезда, започваща бляскава кариера, подпомогната от залязващ музикант, е втори месец на екраните у нас и е гледан вече от 38 247 зрители и има 355 528 лева приходи от тях.

На девето място сред най-гледаните филми е "Венъм", създаден по комиксите на "Марвъл", обобщава БТА. Историята на героя, пресъздаден от Том Харди и дигиталните технологии, който е съперник на Спайдърмен, е гледан вече от 132 087 зрители и има 1 443 684 лева приходи за два месеца по екраните.

Десета позиция е за "Мистерията на къщата с часовника" по мотиви от едноименния детски роман на Джон Белеърс от 1973 година. Приключенията на малкия и осиротял Луис в къщата на чичо му Джонатан, където трябва да спре унищожаването на човечеството, след като сам е предизвикал това, са гледани от 48 665 зрители и отчитат 411 420 лева приходи за месец и половина у нас.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера