Да кажеш всичко с една дума
Coca-Cola Без Захар идва с нов вкус лимон и нестандартна кампания
Това, което брандът не казва, понякога е най-важно, чува се най-силно и се помни най-дълго.
Чакайте, чакайте… Нали живеехме във времена, в които ценностите на брандовете, техните публични позиции по актуалните въпроси, и изобщо изразяването, бяха все по-определящи за имиджа и значението им в обществото?!
Да, безспорно. И все пак, най-вълнуващата комуникационна стратегия често пъти е тази, която балансира между мълчанието и говоренето в точния момент. Между това да остави „микрофона“ в ръцете на потребителя (нека той сам „довърши“ рекламата) и да му разкрие посланието си, когато очакването се е натрупало в максимална степен.
Така избират да постъпят и Coca-Cola България с актуалната си кампания за новия вкус на Coca-Cola Без Захар – лимон.
Може би авторитетът на 136-годишната традиция помага. А и да си най-продаваната напитка в света със сигурност не вреди – но както и да го тълкуваме, брандът недвусмислено показва смелостта, която е необходима, за да създаваш история.
През последните седмици големите градове в страната ни се будят с по-различни автобуси, спирки и билборди. Фонът е жълт и това вече е предостатъчно условие да бъде приковано вниманието на минувачите. Върху изображенията няма почти никакъв текст. Не се издава какво предстои, но се усеща, че нещо предстои. Посланието е минималистично и красноречиво едновременно. Всъщност, състои се от една дума – „Зареждане…“ Всичко след многоточието се довършва от въображението на потребителя.
Но гледката е напълно непозната и интригуваща не само заради премълчаването в комуникацията. Смяната на цвета е не просто символичен жест, а (без капка преувеличение) революционен ход от страна на бранда. Легендарното червено за пръв път у нас е заменено от жълто! Иконичният етикет е коренно различен, но все така разпознаваем. Вкусът е този на любимата класика, но едновременно с това и съвсем нов. Как се постига такъв баланс между традиционно и революционно в името на… зареждащата свежест?
Новият вкус лимон е най-свежото попълнение в портфолиото на Coca-Cola у нас. Всички българи, които остават все така верни на любимата си напитка, вече ще могат да се насладят на лимоновия вкус и да достигнат ново, непознато им досега ниво на свежест.
Така брандът прилага и в България философията, която изповядва от самото си създаване – за да пишеш собствената си история, трябва целеустремено да гледаш напред. За да запазиш традицията си, трябва да си склонен да я подновяваш. Именно по този начин поколение след поколение се среща с нови, впечатляващи вкусове и неочаквани версии на добрата стара класика.
„Стремим се да разширяваме портфолиото си както с иновативни продукти, които отговарят на търсенето и промените в начина на живот на потребителите, така и с нови и вълнуващи вкусове на предпочитаните от тях напитки. За нас вълнението от споделянето на магията на Coca-Cola с хората е мисия, затова сме много щастливи да представим този нов вариант на любимата Coca-Cola Без Захар сега и с вкус на лимон, с впечатляващ, отличителен и неочакван дизайн. Надявам се, че потребителите ще й се насладят така, както и ние при работата по лансирането й“, споделя Дора Стрезова-Николова, изпълнителен директор на Кока-Кола България. И оставя на нас, потребителите, да споделим и вложим собствените си емоции, предизвикани от тази вълшебна думичка – „Зареждане…“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.