Най-големият китайски производител на електромобили строи завод в Индонезия за $1 млрд.

BYD, която е най-големият китайски производител на електромобили, има за цел да завърши завода си за 1 милиард долара в Индонезия в края на 2025 г., каза ръководителят на местното звено, подчертавайки амбицията на фирмата да доминира на пазара, където японските производители са популярни, предаде Ройтерс.
Дългосрочният план за завода е за експортния пазар, каза Игъл Джао, президентски директор на BYD в Индонезия.
Заводът, който се изгражда в индустриален комплекс в Субанг, Западна Ява, ще има производствен капацитет от 150 000 EV единици годишно.
С инвестицията на BYD беше позволено временно да доставя колите си в Индонезия без вносни мита - политика, насочена към стимулиране на търсенето на електромобили, като същевременно привлича инвестиции от автомобилните производители. Правителството има за цел 600 000 електромобила да бъдат произведени в страната до 2030 г.
През 2024 г., първата си година на продажби в Индонезия, BYD продаде 15 429 автомобила, показват данните. Според данни от януари до ноември BYD е лидер по отношение на продажбите на електромобили, базирани на батерии, с около 36% от пазарния дял.
Джао каза, че очаква новият завод да произведе първите си автомобили скоро след завършването на строителството.
Досега BYD е представила четири модела в Индонезия, а именно седана Seal, SUV Atto 3, хечбека Dolphin и седемместния MPV M6, който беше най-продаваният модел от четирите миналата година.
Джао добави, че компанията планира да представи още модели тази година, без да уточнява колко, за да отчете "бърз ръст" на продажбите през 2025 г. BYD също така ще пусне своята първокласна марка Denza в Индонезия тази седмица.
BYD, която надхвърли глобалната си цел за продажби до повече от 4 милиона продадени бройки миналата година, засилва присъствието си в Югоизточна Азия, предизвиквайки автомобилния пазар, доминиран от японски и корейски фирми.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.