AdVenture БРОЙ /// Мениджър 11/24

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Отвъд нежнорозовото и алфа-синьото

Половите стереотипи в съвременната реклама

Отвъд нежнорозовото и алфа-синьото

Отвъд нежнорозовото и алфа-синьото

Половите стереотипи в съвременната реклама

Отвъд нежнорозовото и алфа-синьото
quotes
През второто досетилите на XXI век ролята на жената и мъжа в рекламата отразява цялата палитра от различни стереотипи и нагласи, съществуващи в обществото. В зависимост от целевата аудитория и маркетинг целите, които преследва марката, двата пола могат да бъдат представени в традиционни отношения, с които са отгледани по-старите поколения, но и в модерна светлина, която разбива наложените клишета. Въпреки променящите се социокултурни тенденции мъжете и жените реагират по-благосклонно на посланията, които са в унисон с техните полови ролеви очаквания, което показва консервативен манталитет, особено когато докосва лично човек, „бърка“ в джоба му или темата е социално чувствителна. Опит за многообразие Рекламата най-точно хваща пулса на времето, но често е и по-дръзка, налагайки нрави и отношения, които разделят обществото на враждуващи лагери. По-смелите рекламодатели насочват вниманието си и към ЛГБТ аудиторията, която по презумпция е исторически игнорирана от рекламната комуникация. За тази цел те използват „скрити“ стратегии с „криптирани“ послания, които не дразнят хетеросексуалната публика, но се тълкуват с положителен знак от хората с различна сексуалност. Например вм...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg