Как да "впрегнем" контактите си в полза на бизнеса

Как да впрегнем контактите си в полза на бизнеса

Работата на изпълнителния директор напълно се променя, когато бизнесът расте. Когато изпълнителните директори стартират, те са фокусирани върху идеите на всички, в които могат да се вслушат. С разрастването на компанията до 20, 30 или дори стотици служители, изпълнителният директор трябва да стане по-внимателен.

Вече не е възможно да говори с всички и да изслуша идеите им, така че той трябва да даде приоритет на най-добрите възможности - най-големите клиенти, най-важните партньори, на тези, които са с най-голям потенциал да окажат влияние върху растежа на бизнеса. Някои изпълнителни директори създават правила: "Имам нужда да прекарвам 20% от времето си в набиране на нови лидери" или "трябва да се срещна с всеки от нашите клиенти в топ 10”.

Всеки главен изпълнителен директор обаче вероятно има ценна мрежа от доверени отношения или съветници, които могат да му помогнат със съвети. Ако искате да получите по-добри резултати се фокусирайте върху предложенията по-долу, пишат Карл Стърк и Бил Стюарт за Inc.com:

1. Приоритизиране от вашата мрежа

Когато някой се свърже с вас, задайте един прост въпрос: "Кой ви даде контакт с нас?" Ако това е някой доверен човек отговорете веднага. Ако срещата е предложена от някого, с когото се познавате или сте правили бизнес, дайте й приоритет.

2. Обучете мрежата си от контакти

Инвестирайте голяма част от времето си в срещи с най-доверените съветници във вашата мрежа. Обучете ги да търсят неща, които трябва да развиват вашия бизнес - клиенти, партньори, качествени попълнения и т.н. Всеки един от близките ви хора има собствена мрежа от контакти, която трябва да използвате пълноценно.

3. Не игнорирайте възможностите извън вашата мрежа

Не пренебрегвайте възможностите извън вашата мрежа от контакти, но не им отдавайте първостепенно значение. Опитът показва, че много по-лесно се работи с хора, които познавате или имате общи близки. Общите ви познати ще бъдат като гарант за вашите начинания. Отнема повече време да започнете бизнес със съвсем непознати, отколкото с тези, с които вече имате отношения.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов