Вицепрезидент напусна Apple

Вицепрезидентът на Apple по инженерни разработки Хенри Ламиро напусна компанията, съобщава 9to5Mac. Той отговаряше най-вече за работата на мобилната операционна система iOS и по-конкретно за разработването на приложения, съвместими с iOS, за внедряването на нови функции в нея и за отстраняването на бъгове от нея.
Ламиро сам е обявил оставката си в социалната мрежа LinkedIn. С какво ще се занимава вбъдеще и кой ще заеме поста му в компанията засега остава неизвестно.
Бившият вицепрезидент на Apple e потвърдил напускането си и пред 9to5Mac, като е отбелязал, че отдавна е взел това решение с ясното съзнание, че iOS 7 ще е последната операционна система, стартирана под негово ръководство.
Ламиро постъпва на работа в „Ябълката” през 1990 година. Първоначалон отговаря за програмното обезпечаване за Mac OS, но през 2005 г. – две години преди появата на първия iPhone, започва да се занимава с мобилни разработки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
UBS представи най-мрачната прогноза за икономиката на Китай
Икономика |Ватиканът обяви Антонио Гауди за „блажен“
Свят |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Зам.-кмет на София: Има недостиг на шофьори в градския транспорт
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.