Работим за общи туристически продукти с други държави

Работим за общи туристически продукти с други държави

България вече работи за представянето на единен туристически продукт със съседни балкански държави. Това заяви пред агенция Фокус министърът на туризма Николина Ангелкова по повод 27-ми септември - Световния ден на туризма.

"Ние вече започнахме да работим в тази насока. С Румъния подписахме споразумение и вече имаме подготвен проект, с който кандидатствахме по INTERREG V – България – Румъния именно за разработване на общ туристически продукт за далечни пазари. Към него смятаме да включим и Сърбия по Програма Дунав, за да може да имаме и един Дунавски продукт", обясни Ангелкова.

По думите й е започната работа и с Чехия. "На последната ни среща с чешката министърка на регионалното развитие и туризма Шлехтова в Колумбия по време на Генералната асамблея всъщност стана ясно, че нашите планове с техните планове по отношение на далечните пазари съвпадат. Чехия са доста по-напред от нас по отношение на директни полети с тези държави – чешката министърка предложи да засилим работата си в посока осигуряване на по-чести полети Прага- София, Прага- Варна, Прага – Бургас, така че в момента, в който те откриват тяхната директна линия Прага – Пекин да можем ние да се възползваме, защото за всички тези туристи е важно да посетят повече от тези държави", посочи още министърът.

Тя допълни, че за разработването на единен туристически продукт за привличането на туристи от далечни дестинации като Китай, Индия, Япония, Министерство на туризма работи съвместно и с Турция. "Включително сме водили и такива разговори и с Италия и Франция", коментира още Ангелкова. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня