Faraday Future представи автомобил на бъдещето

Faraday Future представи автомобил на бъдещето

Конкурентът на Tesla, Faraday Future разкри своята визия за бъдещето на автомобилите на пресконференция в Лас Вегас по време на изложението CES.

Подобният на батмобил автомобил, наречен FFZERO1, е състезателна кола, която има повече от 1000 конски сили и може да ускори от нула до 60 км/ч в рамките на 3 секунди. Тя разполага и с четири мотора - по един за всяко колело, и може да достигне максимална скорост от 320 км/ч.

В допълнение, колата е в състояние да научавва предпочитанията на водача и автоматично да се приспособява към всеки човек.

Преди всичко FFZERO1 засега е само шоуавтомобил и няма вероятност да потегли скоро време. Представеният в понеделник автомобил е само концептуален и не може реално да се задвижва. Компанията обаче планува да пусне свои автомобили по пътищата до 2020 г. FFZERO1 има за цел да покаже дизайнерска визия и инженеринговата платформа на компанията. Много от неговите функции ще бъдат включени в производствените модели. Например специфичното, подобно на скейтборд шаси "Variable Platform Architecture" (VPA). То инженерна модулна система, проектирана специално за електрически превозни средства. А също и новият модел на батерията, позволяващ добавяне или премахване на елементи, което ще определя капацитета й.

"Мисля че това е най-спиращият дъха проект, по който някога съм работил и съм виждал", заяви пред Tech Insider главният дизайнер Ричард Ким. Според него това ще бъде автомобилът на десетилетието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня