Манекените в луксозни магазини излъчват информация към смартфоните на посетителите
Няколко луксозни магазина в Лондон са започнали да използват високотехнологични манекени, излъчващи информация за дрехите, които показват, към смартфоните на клиентите, пише The Telegraph, цитиран от "Фокус".
Технологията използва електронни предаватели, известни като beacon (фар), инсталирани в манекените и излъчващи данни, които са програмирани от търговеца чрез специален интернет портал. Потребителите, които се намират в обсег от 50 метра и са задействали съответното мобилно приложение, получават автоматични известия от достъпната информация.
Тя включва подробности за дрехите и аксесоарите на витрината, за цената и възможностите за покупка в магазина или онлайн, както и линк за пазаруване в интернет. На разположение на потребителите са и повече и по-детайлни снимки и описания на продуктите, възможност за споделяне с приятели и достъп до допълнителни бонуси и изгодни предложния.
Бийкън технологията вече се използва на обществени места като музеи и галерии за предоставяне на информация за исторически артефакти, но за първи път във Великобритания се прави версия, разработена за търговски обекти.
Устройствата и свързаната с тях онлайн платформа функционират денонощно и дават възможност на търговците да комуникират с клиентите си по всяко време, дори когато магазините са затворени, както и да получават информация за местоположението, пола, предпочитанията и онлайн покупките на потребителите. За щастие, клиентите имат възможност да изберат дали да споделят информация за себе си чрез настройките за поверителност на мобилното приложение.
Към момента от технологията са започнали да се ползват магазини като Hawes & Curtis, House of Fraser и Bentalls.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.