Загорка дигитализира напълно транспортните си операции
„Загорка“ напълно дигитализира управлението на транспортния поток, избирайки иновативното решение LIREX TMS, с което значително подобри вътрешната си логистика и повиши ефективността на процесите свързани с транспортните операции.
Със своето присъствие на пазара от 120 години, „Загорка“ е символ на дългогодишни пивоварни традиции и пример за високо качество. През 1994 г. се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN – най-международният пивовар, който има операции в над 70 държави. Като една от най-иновативните компании в бранша, „Загорка“ е насочена към модернизация и да оперира устойчиво и отговорно с грижа към околната среда, за да постигне въглеродна неутралност. Постига това чрез оптимизиране на процесите и увеличаване на ефективността по цялата верига на доставки. Част от тази стратегия е дигитализацията на процеса по управление на транспортния поток.
За по-малко от шест месеца системата LIREX TMS за управление на вътрешна логистика е напълно внедрена и влиза в експлоатация. „TMS напълно отговори на очакванията ни да подобрим ефективността, комуникацията и отчетността в работния процес, а също и даде ясна рамка за разпределение на отговорността и сроковете за реакция по цялата верига“, отбелязва Ива Енева, Мениджър Транспорт в „Загорка“.
Едно от предизвикателствата, пред които беше изправена „Загорка“ преди реализацията на проекта, бе именно ефективността в процеса свързан с транспорт. Обменът на информация, свързан с работата по транспорт, беше организиран чрез множество телефонни разговори, размяна на имейли и графици, което от своя страна ангажираше много от времето на служителите и забавяше работата по обслужване. Част от служителите бяха въвлечени в регулиране на логистичните дейности, което допълнително намаляваше ефективността на целия процес. Логистичните процеси са част от основните ежедневни дейност, за което бе необходимо комплексно решение, което да оптимизира работата на служителите, там където е възможно и да дигитализира целия процес. Основните дефинирани цели пред проекта бяха: да се улесни работата и отчетността, да се подобри комуникацията и обмяната на информация между въвлечените процеса, да се постигне информираност в реално време.
Екипът на „Загорка“ избира LIREX TMS поради няколко предимства, които тази система предлага. Едно от тях е, че софтуерът позволява в реално време да се управляват посещенията в Пивоварната и автоматично да се калкулират и проследяват ключови показатели. Също така, софтуерът се интегрира със съществуващата система за контрол на достъпа, което допълнително допринася за подобряване на безопасността чрез по-добро управление на транспортния поток и лицата пребиваващи в Пивоварната. Софтуерът е интуитивен и лесно разбираем от потребителите.
„LIREX TMS даде предимства, които подпомогнаха осигуряването на безопасността и и по-добро регулиране на трафика пред Пивоварната, подобри отчетността и ясното разграничение на отговорностите, освободи време за добавящи стойност активности по веригата и подпомогна подобрението на операциите и работата с доставчиците ни“, споделя още Ива Енева.
За плавното и леко преминаване на служителите към работа с новата система спомага проведеното от Lirex обучение, организирано на групи потребители със сходни активности. Допълнително, след внедряването се организират и сесии за подкрепа и разяснение на възникналите въпроси и проследяване на решението на казуси, произтекли от работата в реално време.
След успешното внедряване на LIREX TMS, „Загорка“ планира надграждане и допълнителна модернизация, необходими поради непрекъснатото разрастване на компанията и търсенето на ефективност и подобрение на логистичните процеси.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.