До 90% намаление във Fashion Days

До 90% намаление във Fashion Days

С отстъпки до 90% а 1000 марки и 600 000 продукта стартира Back Friday кампания на Fashion Days. Кампанията е под наслов “BE A TRUE FASHION DETECTIVE” и ще продължи три дни – до 22 ноември.

Темата на кампанията  отразява новите функционалности на сайта www.fashiondays.bg. Благодарение на полето за търсене и филтрите за цвят, цена, марка, продуктова категория и размер, потребителите могат още по-лесно и бързо да намират това, което търсят.  Името на кампанията приканва всички да изпробват новите функционалности, да се превърнат в модни детективи и да грабнат най-добрите оферти в рамките на Black Friday.  Кампанията включва отстъпки до -90% за стотици хиляди продукти, сред които облекла, обувки и аксесоари от световно известни модни брандове като Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack & Jones, Mango, Timberland, Napapijri и много други.

„Тази година организираме разпродажбата Black Friday за трети пореден път след невероятния успех на предходните две издания на кампанията. Нашата цел е да предложим голямо продуктово разнообразие на много ниски цени и затова тази година сме предвидили отстъпки на обща стойност  18 000 000 евро“, съобщи Габор Чех, CEO Fashion Days Group.

Миналата година забележителният интерес към Black Friday доведе до рекордната продажба на 200 000 продукта с отстъпки на обща стойност 8,4 млн. евро. С 75% от общия брой потребители, жените се оказаха по-активните купувачи в сравнение с мъжете, които бяха 25%.

Към 16 часа днес резултатите от кампанията Black Friday са:

  • 40% ръст на продажбите в сравнение с миналата година
  • Трафикът към уебсайта е 9.5 пъти по-висок сравнено със среднодневния трафик
  • Общият обем реализирани отстъпки за трите пазара достига 8 млн. лв до момента
  • Стойността на поръчките е с ръст от 20% спрямо миналата година
  • Клиентите купуват средно 2-3 продукта в рамките на 1 поръчка
  • Мъжете са много активни по време на Black Friday като техният прой достига 33% от всички клиенти.
  • Приложението на Fashion Days е втората най-сваляна апликация в App Store 

Fashion Days обяви официално и новата 3.0 версия на своите мобилни приложения. С нея онлайн магазинът е изцяло отворен за всички потребители на мобилните приложения без регистрация, като им осигурява достъп до абсолютно всички продукти и възможност да правят поръчки без да създават профил. В момента повече от 45% от общия обем продажби на Fashion Days се осъществяват през мобилни устройства. Благодарение на постоянните подобрения в апликациите за  iOS и Android, компанията очаква продажбите през този канал да продължат да се покачват.

За повече информация посетете www.fashiondays.bg и блога The Daily issue.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня