Супербоул 2013 в цифри и факти
В неделя предстои финалът на американската футболна лига Супербоул. Всяка година това спортно и телевизионно събитие отчита нови рекорди и регистрира промените в потребителското поведение и вкусовете на американците.
В тази връзка „Уолстрийт джърнъл“ посочва някои от най-интересните статистики, свързани със Супербоул 2013:
*Най-ниската цена на билета за спортната надпревара в сайта Ticketmaster е била 2387 долара. Най-високата – 13 120 долара. Пресмятане на цените според американските автори сочи, че средната цена на билета за присъствие е 2253 долара. Така, ако всичките 69 700 места на стадиона на футболната надпревара бъдат изпълнени ще възникнат приходи от билети на стойност 157 милиона долара.
*Цената на 30-секундна реклама в блока на Супербоул, завъртяна в ефирна на телевизия CBS, достига 3,8 млн. долара. Телевизионният канал твърди, че вече е продал по-голямата част от рекламното си време. И че има реклами, продадени и за 4 милиона долара.
*Рекламодателите, които ще се покажат тази година са: Anheuser-Busch, AXE, Best Buy, Cars.com, Century 21, Coca-Cola, Doritos, Fiat, Ford/Lincoln, GoDaddy.com, Hyundai, Kia, Kraft’s MiO, Mars, Mercedes-Benz, Milk Processor Education Program, Paramount, PepsiCo, Skechers, SodaStream, Taco Bell, Tide — Proctor & Gamble, Toyota, Volkswagen и Wonderful Pistachios.
*Според Nielsen рекламите по време на предишното издание на Супербоул (Super Bowl XLVI), излъчено по телевизия NBC, са имали средна аудитория от 111.3 зрители пред малкия екран.
*Според американския Национален съвет за пилешкото месо, хората в страната ще изядат 1,23 милиарда пилешки крилца по време на Супербоул уикенда. Това ще бъде 1% по-малко в сравнение с година по-рано.
*Освен това денят на Супербоул е най-добрият през годината в Америка по отношение на продажбите на пица. Очаква се 4 милиона пици да бъдат продадени само в ресторантите в страната. Без да се считат тези от магазините.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.