Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
За бизнеса и неговото „моджо“
Търсим онова уникално качество и магия, които са причината за съществуването на компанията и са основният фактор за растеж и развитие, споделя Елена Пенева, основател на Bright Mojo
За бизнеса и неговото „моджо“

Търсим онова уникално качество и магия, които са причината за съществуването на компанията и са основният фактор за растеж и развитие, споделя Елена Пенева, основател на Bright Mojo


Имате богат опит в брандинга и стратегическата комуникация. Как според вас ще се променят те през следващите години?
Само през последния месец видях демо на софтуер, който за секунди прави това, което 5 – 10 служители в телевизия изработват средно за 7 часа. Две български медии пуснаха емисии, генерирани от изкуствен интелект с образ/глас на техни репортери. С нови инструменти успях да намаля 3 пъти времето за рутинни задачи. Това не са просто нови посоки – това са стотици квантови скокове, които се случват едновременно. Никой не може да види какво предстои. Но мащабни изследвания за всички социални мрежи за 2024 г. сочат, че в момента инструментите за директни продажби работят с около 30% по-добре, ако компаниите инвестират в брандинг. Каква промяна в перспективата! В миналото той беше разкошът, който можеш да си позволиш само ако фунията за продажби генерира „излишък“ от време и пари за ненужен лукс. Днес е предимството, без което изпадаш от състезанието.
Как виждате еволюцията на брандинга?
Брандингът е начин към даден продукт да се придадат стойност и качества, абсолютно несвързани с основното му предназначение. Чанта, с която ставаш принцеса, прах за пране, който те връща в прегръдкит...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
Bright Mojo
брандинг
бизнес
комуникации