Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4
Поколението Z налага нови стандарти
ВЕСЕЛА АПОСТОЛОВА - главен изпълнителен директор на „Publicis Groupe България“
Поколението Z налага нови стандарти
ВЕСЕЛА АПОСТОЛОВА - главен изпълнителен директор на „Publicis Groupe България“
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
2
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Изкуственият интелект е голя мата промяна, която се случва на нашата индустрия. Във всеки един аспект на работата ни – от генериране на инсайти до програматично купуване, смятам, че вече имаме възможност „да си сътрудничим“ с AI, така че крайният продукт, който създаваме, да е по-ефективен, отговарящ по-точно на нуждите на потребителите и в крайна сметка по-добър.
Другата промяна, която не е вече толкова нова, но е особено осезаема след пандемията, е настъпването на новото поколение на пазара на труда, което променя старите норми и нагласи на работодателите, фирмената култура като цяло и баланса работа – лично време. Компаниите са изобретателни да предлагат всякакви инсентиви, които вече се превръщат в база, заедно с високата стартова заплата, за да привличат поколение Z. Това, което мотивира другите поколения, при тях не работи.
Подобно на електронните игри, Z очакват бързи победи и награди в работата. Искат да работят за каузи, в предприемачески модели, където грешките не са провал, а възможност за бързо учене. Условие за задържането им смятам, че ще са емпатичните лидери, които умеят да ги разбират и взаимодействат с тях не само на живо, но и в онлайн среда.
|
Ключови думи
поколение Z
пазар на труда
реклама
медии