Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Поколението Z налага нови стандарти
ВЕСЕЛА АПОСТОЛОВА - главен изпълнителен директор на „Publicis Groupe България“
Поколението Z налага нови стандарти

ВЕСЕЛА АПОСТОЛОВА - главен изпълнителен директор на „Publicis Groupe България“


Изкуственият интелект е голя мата промяна, която се случва на нашата индустрия. Във всеки един аспект на работата ни – от генериране на инсайти до програматично купуване, смятам, че вече имаме възможност „да си сътрудничим“ с AI, така че крайният продукт, който създаваме, да е по-ефективен, отговарящ по-точно на нуждите на потребителите и в крайна сметка по-добър.
Другата промяна, която не е вече толкова нова, но е особено осезаема след пандемията, е настъпването на новото поколение на пазара на труда, което променя старите норми и нагласи на работодателите, фирмената култура като цяло и баланса работа – лично време. Компаниите са изобретателни да предлагат всякакви инсентиви, които вече се превръщат в база, заедно с високата стартова заплата, за да привличат поколение Z. Това, което мотивира другите поколения, при тях не работи.
Подобно на електронните игри, Z очакват бързи победи и награди в работата. Искат да работят за каузи, в предприемачески модели, където грешките не са провал, а възможност за бързо учене. Условие за задържането им смятам, че ще са емпатичните лидери, които умеят да ги разбират и взаимодействат с тях н...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
поколение Z
пазар на труда
реклама
медии