Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Отвъд хоризонта: Приемаме AI за наш колега или губим несравними ползи

Трите водещи тренда в дигиталния маркетинг за 2023 г.

Автор:

Етиен Янев

Снимки:

Getty Images

Отвъд хоризонта: Приемаме AI за наш колега или губим несравними ползи

Отвъд хоризонта: Приемаме AI за наш колега или губим несравними ползи

Трите водещи тренда в дигиталния маркетинг за 2023 г.

Отвъд хоризонта: Приемаме AI за наш колега или губим несравними ползи
quotes
Дигиталният маркетинг скоро не е бил по-актуална и дискутирана тема благодарение на масовото навлизане на технологиите с изкуствен интелект в нашето ежедневие. Не само AI обаче ни подтикна да говорим истерично по тази тема, но и битката между титаните на върха, която се очертава да е още по-интересна с публикуването на новата социална мрежа от Meta – Threads, наподобяваща Twitter. Положението е следното –разполагаме с повече дигитални инструменти от всякога, а с това отговорността става по-голяма. Знам, че искате да излезете победители от ситуацията, затова по-скоро не мислете в мащабите „много и навсякъде“, а в рамките на „там, където има логика да бъдем и ще служим подобаващо на нашите клиенти“. В тази статия ще откроя най-важните тенденции в дигиталния маркетинг, независимо в какъв и колко голям бизнес оперирате. Ако се наложи, правете почивки между отделните точки, но задължително премисляйте внимателно – какво можете да внедрите във вашия бизнес така, че да повишите продуктивността си още от утре? Тренд №1 Изкуственият интелект е всезнайкото в офиса Трябва да ви призная, че през последните месеци изпитвах известни опасения относно бъдещето на редица професии като тази на маркетоло...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg