Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Интернет рекламата с най-голям ръст
ВЕРА ГЕОРГИЕВА, Media Director, БМА
Интернет рекламата с най-голям ръст

ВЕРА ГЕОРГИЕВА, Media Director, БМА

Вера Георгиева, Media Director, БМА

От няколко години насам на телевизионния пазар има няколко основни категории – фармация, магазинна мрежа, храни, козметика и напитки. За последните 4 години първите две формират между 40% и 50% от всички излъчени рейтинг точки (всички 4+ г.) в тв ефира, а като включим и третата по големина категория храни, този % варира от 55% до малко над 60%. Логично, сред топ рекламодателите попадат такива от посочените категории, но също и компании от хазартния бизнес.
Телевизиите с голям аудиторен дял остават Нова и bTV, като в пролетната и есенната си програма и двете залагат основно на риалити предавания, както и на български сериали. Такива са очакванията ни и за предстоящия есенно-зимен сезон на 2023 г., както и за пролетния сезон на следващата година.
Телевизиите ще продължат опитите си да задържат зрителите пред екрана с интересни за тях формати, но гледането на телевизия вече се променя. Все по-налагаща се е тенденцията с наличието на т.нар. втори екран, докато тече предаване „на живо“, както и отложеното гледане, и, разбира се, VoD. При последното конкуренцията расте и в това няма нищо случайно. Активните и заети хора предпочитат да мениджират времето си според нуждите си. Въпреки това засега у нас телеви...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
телевизия
реклама
медии
комуникации