Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4
Икономическата несигурност е провокатор
МИЛЕНА БОНЗАНИНИ - директор дигитални медии, „dentsu България“
Икономическата несигурност е провокатор
МИЛЕНА БОНЗАНИНИ - директор дигитални медии, „dentsu България“
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
2
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Дори и в условията на забавяща се икономика поведението на потребителите в медиите се развива с бързи темпове. Където и да погледнем през 2023 г., виждаме все по-голямо рзнообразяване на функционалности и услуги – платформи за съдържание, които добавят търговия, и платформи за търговия, които добавят реклами и съдържание, всички те се опитват да намерят нови начини да спечелят вниманието и доверието на своите потребители. Това може би е най-изявеният тренд през 2023 г. наред с нарастващото значение на съдържанието и качеството.
Икономическата несигурност винаги провокира креативността в бизнеса и медиите. Необходимостта от спестяване на разходи и ефективност възвърна интереса към „вниманието“ като мерна единица за ефективност на рекламата – все повече брандове обръщат внимание на съотношението цена – качество, за да разпределят бюджетите си в различните дигитални платформи. Това доведе и до тенденцията времето, прекарано във видео стрийминг, финансиран от реклами, вече да изпреварва времето, прекарано в платформите, които предлагат абонаментно видео съдържание като Netflix. Същевременно светът без бисквитки, който очакваме съвсем скоро да стане реалност, задвижва иновациите в дигиталната реклама и новите начини за ефективно таргетиране на потребителите по безопасен и етичен начин.
Следващото голямо нещо, което ще промени из основи медийната индустрия, е интегрирането на изкуствения интелект. Той има потенциала да еволюира начина, по който се създават, разпространяват и потребяват медиите. Възходът на изкуствения интелект ще трансформира медийната индустрия, като даде възможност за персонализиране на съдържанието, достъп до повече прозрения, базирани на данни, подобрено потребителско изживяване, автоматизация и по-добре таргетирана реклама. Гаранцията за отговорни и етични практики при неговото внедряване обаче ще бъде от ключово значение за използването на трансформационния му потенциал в медийния пейзаж.
|
Ключови думи
реклама
медии
изкуствен интелект
AI