Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Гласовото търсене печели потребителите

Боряна Великова, изпълнителен директор, IAB Bulgaria

Автор:

Николета Илиева

Снимки:

Личен архив

Гласовото търсене печели потребителите

Гласовото търсене печели потребителите

Боряна Великова, изпълнителен директор, IAB Bulgaria

Гласовото търсене печели потребителите
Боряна Великова, изпълнителен директор, IAB Bulgaria
quotes
Как инфлацията и несигурната геополитическа обстановка повлияват на бюджетите за реклама на компаниите? Наблюдава ли се по-засилена предпазливост сред дружествата? Във времена на несигурност е нормално някои бизнеси да бъдат по-предпазливи с разходите си за реклама, особено в по-скъпи и масови формати или ако потребителското търсене в тяхната индустрия е намалено. Това, което се забелязва в по-широк план обаче, е преоценка на рекламните бюджети в посока преориентиране на рекламните усилия в дигиталните канали, които предлагат измерима възвръщаемост на инвестициите и позволяват по-добро проследяване и анализ на ефективността на кампаниите. Мащабът на тези промени е различен според специфичната индустрия и тенденциите в нея, както и според пазарната позиция на компанията. Наскоро ChatGPT се превърна в най-бързо развиващото се приложение в историята с над 100 млн. потребители два месеца след стартирането си, като очакванията са пазарът на изкуствен интелект да достигне колосалните 407 млрд. долара до 2027 г. Как това повлиява на рекламната индустрия? Развитието на изкуствения интелект променя рекламния пазар в няколко насоки, свързани с информираността, таргетирането и по-ефективното ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg