Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Експертите говорят: TV пазар

Как ще изглежда телевизионният пазар през 2024 г.?

Експертите говорят: TV пазар

Експертите говорят: TV пазар

Как ще изглежда телевизионният пазар през 2024 г.?

Експертите говорят: TV пазар
quotes
Рекламодателите търсят нови стратегии  Борислав Георгиев, Media Director, Argent Group  Стрийминг услугите и конкуренцията между тях и традиционните тв оператори трансформират телевизионния пазар в България, като променят начина, по който съдържанието се консумира, създава и монетизира. Предимството на стрийминга е в богатия набор от международно и локално съдържание, достъпно по всяко време за потребителите. Платформи като HBO MAX, Netflix, както и локални като Play Diema Xtra или Voyo, променят навиците на зрителите. Те насърчават преминаването от традиционно към онлайн гледане. Това стимулира производството на оригинално и разнообразно съдържание и предлагането на конкурентни цени и пакети. Променя се и рекламният тв пазар. Рекламодателите търсят нови стратегии за достигане до зрителите, например чрез спонсорирано съдържание или продуктово позициониране. Тези тенденции неизбежно повлияват моделите на формиране на приходи на традиционните телевизионни канали и съответно на търговските им практики. Очаквам умерен ръст на телевизионния пазар през 2024 г. без съществени промени в тенденциите. Въпреки намаляващия си дял и гледаемост, телевизията ще остане водещ медиен канал, а дигиталната реклама...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg