Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
AI революцията в дигиталния маркетинг
Изкуственият интелект може да помогне за подобряване на персонализацията на рекламната кампания
AI революцията в дигиталния маркетинг

Изкуственият интелект може да помогне за подобряване на персонализацията на рекламната кампания

Милена Мишинева, Chief Data Officer and Product Strategy Director, dentsu Югоизточна Европа

Изкуственият интелект се превърна в мощна технология, която трансформира различни индустрии и дигиталният маркетинг определено е една от тях. Чрез използването на алгоритми за машинно обучение и решения, базирани на данни, изкуственият интелект революционизира начина, по който брандовете могат да планират, изпълняват и оптимизират своите кампании. И тук не става въпрос единствено за помощ на повърхността на процесите и креативните концепции, а за създаването на напълно нови и ефективни начини за работа на настоящите практики в дигиталната реклама.
Да започнем с може би най-голямото предимство на дигиталната реклама пред останалите медийни канали – точното таргетиране и персонализиране на аудиторията. В дигиталната среда, в която се обменят огромни количества с данни, алгоритмите, управлявани от изкуствен интелект, позволяват на брандовете да продължат да насочват своите реклами към най-правилните хора, в най-правилния момент и в най-правилното време. Анализирайки големи обеми от данни, изкуственият интелект идентифицира съответните демографски характеристики, интереси и поведение, за да предостави таргетирана дигитална кампания.
Същевременно изкуственият интелект може ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
AI
изкуствен интелект
реклама
медии