Тема на броя БРОЙ /// Мениджър 07/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Смяна на приоритетите
Стремежът към физическо и психическо благополучие у потребителите расте, а заедно с него и пазарите на органични и натурални храни и напитки
Смяна на приоритетите

Стремежът към физическо и психическо благополучие у потребителите расте, а заедно с него и пазарите на органични и натурални храни и напитки


Ледени вани, редовен прием на витамини, начало на деня със сок от целина – това са само част от последните тенденции на глобалния пазар на уелнес (термин, свързан с физическото и психическото благополучие) продукти за 1,8 трлн. долара, който изживява своя възход. Пандемията, съчетана с възможността за бърз достъп до информация, извадиха на преден план за потребителите грижата за здравето. Зад ръста стоят и фактори като увеличаващите се разходи за здравеопазване, нарастващия брой на хора с хранителни непоносимости, по-високите нива на урбанизация, забързаното ежедневие, стреса.
В последно проучване на McKinsey в сектора, проведено сред над пет хиляди потребители от САЩ, Китай и Великобритания, 82-процентен дял от американците твърдят, че вече считат уелнес за основен или важен приоритет в ежедневието си. При британците и китайците резултатите са сходни (съответно 73% и 87%). Това важи с особена сила за потребителите от поколението Z и милениалите, които купуват повече уелнес продукти и услуги, отколкото по-възрастните поколения.
Здравословните и уелнес продуктите са водеща тенденция в хранително-вкусовата промишленост през последните години. Пазарът на здравословни храни нарасна от 516,54 млрд. ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
здравословен начин на живот
здравословно хранене
био храни
органични храни
здравословни напитки
функционални напитки