Рязък спад на потребителското доверие в САЩ

Рязък спад на потребителското доверие в САЩ

Потребителското доверие в САЩ отбеляза рязък спад през август, достигайки до нивата си от април 2009 г. Това гласи месечен доклад на изследователската организация Conference Board, цитиран от BBC.

Индексът на потребителското доверие, следен от нея, през този месец е достигнал до 44,5, докато през юли той е 59,2. Показателят измерва отношението на потребителите към работните места и потреблението в кратък срок. Отчитането на индекс над 90 според организацията е индикатор за здрава икономика.

Очаква се, че официалните данни в петък ще покажат, че безработицата в САЩ остава над 9%.

„Това, през което ефективно преминаваме, е криза на доверието”, коментира Том Порсели, икономист в RBC Capital Markets в Ню Йорк.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня