Тежка зима взе жертви в Япония

11 души загинаха в Япония след като обилни снеговалежи обхванаха по-голямата й част в последните два дни. При тежките зимни условия в страната са пострадали над 1300 души, предаде ИТАР-ТАСС, позовавайки се на японската полиция, която изпълнява и функциите на служба за борба с извънредните метеорологични условия.
Заради зимната стихия без електричество са останали повече от 18 000 къщи. Сериозно е нарушена работата на транспорта в японските градове и помежду им. В столицата Токио и други населени места са отменени 830 вътрешни полета. Влаковете по основните железопътни линии в Япония се движат със закъснения, включително скоростните "Шинкансен". Лошото време е объркало плановете на около 450 000 пътници. Частично са затворени основни шосета.
Днес ще продължи да вали в северната част на страната, където хората са призовани да не излизат от вкъщи без да е крайно необходимо. През изминалите почивни дни в Централна Япония заради силния сняг загинаха 13 души.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.