След Черния петък - най-големият Кибер понеделник

След Черния петък - най-големият Кибер понеделник

След Черния петък с трескавото пазаруване, САЩ преживяха и най-големия досега Кибер понеделник, съобщи BBC.

Кибер понеделникът е ден за онлайн шопинг, в който потребителите генерират огромни обороти в полза на фирмите, предложили най-добрите оферти онлайн. Изследователската фирма Comscore, смятана за един от най-надеждните източници за измерване на интернет рейтингите в САЩ, твърди, че американците са похарчили 1,5 милиарда долара в понеделник. Това е с 20% повече в сравнение с миналата година.

Компанията за следене на онлайн продажбите IBM Benchmark поставя дори по-висока прогноза – 27% ръст в сравнение с понеделникът след Деня на благодарността през миналата година. Тя твърди, че продажбите на смартфони и таблети в мрежата са се покачили с над 10%. Наблюдатели коментират, че задвижването на онлайн бизнеса показва, че интернет се превръща в все по-важна част от традиционния празничен шопинг сезон.

Интернет продажбите скочиха рязко и по време на Черния петък. Comscore твърди, че тогава те са се повишили с над една четвърт, преминавайки за първи път психологическата граница от 1 милиард долара. По време на Деня на благодарността са били с една трета по-високи в сравнение с 2011 г.

Рекорден брой потребители - 247 милиона, посетиха магазините и сайтовете между четвъртък и събота миналата седмица в САЩ. Те похарчиха общо 59 милиарда долара, което е с 13% повече в сравнение с миналата година. Средно, американецът е похарчил през уикенда 423 долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ