Испания въвежда такса вход за фестивала Томатина

Затъналият в дългове испански град Бунол, известен по целия свят с фестивала си с хвърляне на домати Томатина, за първи път ще въведе такса вход за популярното събитие. Тя ще бъде най-малко по 10 евро на турист, съобщава Би Би Си.
Градската управа е раздала на местните жители около 5000 билетa за безплатен достъп, но очаква финансови приходи от желаещите да се включат чужденци от Австралия, Япония, Великобритания, САЩ, както и от пристигналите от други градове испанци.
Всяка година хиляди туристи се събират в градчето, за да участват в продължаващ един час бой с домати, който оцветява улиците в доматен сок. Въвеждането на билет за вход създаде опасения, че атрактивните фестивали в потъналата в криза Испания могат да бъдат "приватизирани". С други думи, да преминат в ръцете на частни предприемачи и да се използват за печалба.
В изявление от кметството обясняват, че ще вземат пари от туристите за първа година, защото има нужда да ограничат броя на участниците в замерящата се с домати тълпа, поради мерки за сигурност. Освен това организацията на фестивала принуди града да задлъжнее със сума от няколко милиона евро.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.