И Хонконг с по-високи приходи от реклама
Рекламните постъпления в Хонконг през първото шестмесечие на 2010 г. са 23% по-високи, отколкото година по-рано. Приходите от рекламния бизнес в китайския район са достигнали 18.4 млрд. долара до месец юни, пише campaignchina.com.
Актуалният доклад на агенция admanGo показва, че рекламният пазар в Китай започва чувствително да забързва темповете си. Най-много реклама в тази точка на света от началото на 2010 г. са закупили местните банки (64% повече, отколкото през 2009 г.) и агенциите за недвижими имоти (75%) повече.
Телевизията продължава да бъде най-търсената от рекламодателите медия. Вниманието към нея през последните месеци беше засилено и в Китай, заради излъчването на Световното първенство по футбол.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.