Една от най-силните реклами тази година

Агенция DDB Ню Йорк е автор на тази въздействаща реклама за благотворителното дружество в Хаити “Water is Life”.

Видеото показва колко нищожни са оплакванията от живота на потребителите на Twitter, които пишат под хаштага #Firstworldproblems. В него обикновени хаитяни, които живеят в най-бедната държава в света, стоят сред колиби и бараки, изпочупени училищни автобуси и разрушени сгради. Те четат глупавите коментари на тази група в Twitter, чиито членове не са доволни от това, че пощенските им картички пристигат по-късно и че седалките на автомобилите им не се затоплят.

Рекламата е едновременно забавна и трогателна. Сочена е за една от най-силните кампании през 2012 г., потенциално най-добрата реклама през годината. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 ноември до 1 декември
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
Борисов: Можем да направим още един компромис - председателят на парламента да бъде от ПП-ДБ
Светът на парите: 10-те най-важни финансови правила за всеки ден
Институтът INSAIT пусна безплатен чат с изкуствен интелект
Висш служител на НАТО призовава бизнес лидерите да се подготвят за „военновременен сценарий“
Самолет на DHL се разби край летище в Литва, има загинал и ранени
На днешната дата, 26 ноември. Имен ден празнуват Стилиан, Стилян, Стилиана, Стиляна