Великобритания обмисля забрана на рекламата на евтин алкохол

Великобритания обмисля забрана на рекламата на евтин алкохол

Скоро на супермаркетите във Великобритания може да бъде забранено да рекламират евтиния алкохол. Това предвиждат нови планове на коалиционното правителство в страната, съобщи в. „Дейли Телеграф”.

Идеята е част от стратегията на властите в борба с прекомерната консумация на алкохол. Целта й е да намали търговията на дребно във веригите като „Теско” и „Асда”, които рекламират продажба на бира, вино и спиртни напитки с отстъпки.

Промоциите на супермаркетите от типа „три бутилки вино за 10 лири” или „светла бира на половин цена” се разглеждат като фактор, допринасящ за разрастване на алкохолните запои в Обединеното кралство. Мярката, все още се обсъжда. По план тя ще забрани рекламирането на евтиния алкохол по телевизията и с плакати във външната реклама. Супермаркетите използват подобни рекламни трикове около различни събития – футболни турнири, Коледа, почивни дни, с цел увеличаване на продажбите.

Очаква се, че през миналата година британците за първи път са консумирали повече бира, купена от супермаркетите, отколкото в пъбовете.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера