Реклама на европейския туризъм асоциира с еротиката (видео)

"Тази реклама на Европа като туристическа дестинация тласка напред лимита на максималния брой картини, носещи сексуални асоциации, за минута", коментират авторите на американското издание Fast Company. "За някои от нас Свети Валентин означава шоколадови бонбони, червени рози и може би някакви бижута. За други - да се нахраниш с малко повече шоколад една вечер на дълго гледане на телевизия. Но тази нова кампания на сайта LastMinute.com опитва да провокира доста по-страстни романтични желания", продължават те. 

С видеото сайтът рекламира почивките си в Европа пред американците, като включва кадри от известни паметници на културата на Стария континент и предмети от ежедневието, които определено носят сексуални внушения. Съдържанието се струва прекалено на някои от зрителите, въпреки че в рекламата няма директно показана еротика. Други харесват кампанията и се забавляват с нея. 

Рекламата е дело на Adam & Eve/DDB, САЩ. Какво ще кажете?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня