Транспортният бизнес е най-засегнат от отказа да влезем в Шенген

Транспортният бизнес е най-засегнатият от решението България да не бъде част от Шенген. Това заяви в ефира на БНТ изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев.
"Направихме анализ какво би струвало това на българския транспортен бизнес. На граничния пункт Русе - Гюргево изчакването на 7 декември е 40 часа. На Видин - Калафат се чака между 8.00 и 15.00 часа. Всеки един час престой на камион на граничен пункт струва на нашия превозвач 10 евро", обясни Арабаджиев.
По думите му, дневно между 1200 и 1500 камиона излизат от тези граници, като загубите се изчисляват на над 100 млн. евро годишно.
"Крайно време е нашите политици да преценят кое е важно за бизнеса. Считаме, че Шенген и еврозоната са от ключово значение за България и нашите политици, вместо да търсят 2-3% на следващите избори, да седнат и да се разберат. За нас Шенген е дежа вю заради мобилния пакет. Случващото се в Брюксел почива на определени стратегии. Без лобизъм не става", каза Арабаджиев и добави, че трябва да се работи за националния интерес.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Цитат на деня
Цитат на деня |Денят в цифри
България |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.