Празник на празните кутии с ЕКОПАК в Южния парк днес

Празник на празните кутии с ЕКОПАК в Южния парк днес

С празник и концерт с участие на звезди от първия и втория сезон на "Гласът на България" ЕКОПАК ще отбележи днес в Южния парк в столицата финала на междуучилищния конкурс „Голямото събиране“. Празникът е кулминация на кампанията „Голямото събиране“, която се проведе в над 30 училища в София. В хода на кампанията училищата се състезаваха кое ще събере най-много празни кутии от сок и мляко и ще спечели голямата награда на ЕКОПАК България – мултимедиен проектор.

Концертът ще започне от 11 .00 ч. на Голямата поляна в парка, в партньорство с bTV и предаването „Гласът на България“. с участието на певците Тодор Георгиев, Васил Чергов, Николета Станойкова, Христо Младенов, Тодор Гаджалов, Николина Атанасова, Таня Апостолова.

Изпълнителният директор на ЕКОПАК България г-н Тодор Бургуджиев ще връчи наградата на училището-победител, а за финал е оставена музикална игра с публиката „Гласът на България”. Първите 10, желаещи да участват, ще се появяват на сцената, а 4-ма от изпълнителите, участвали в концерта, ще седнат на треньорските столове и ще дадат професионално мнение  и оценка за всяко изпълнение.

Кампанията „Голямото събиране“ е част от втория етап на единствения по рода си в България проект за сепариране и рециклиране на картонени опаковки за течности, провеждан в града от ЕКОПАК България съвместно с общини Бургас, Пловдив и София и подкрепен от най-големия в света производител на този тип опаковки – Тетра Пак. Целта му е да се намали обемът на сметищата, като на тях се депонират по-малко отпадъци и да се повиши количеството разделно събирани и рециклирани картонени опаковки за течности, с всички положителни резултати от този процес – по-ефективна икономика, по-чисти, по-зелени и по-красиви градове.

Материалите, от които са направени кутиите – картон, пластмаса и алуминий, подлежат 100% на рециклиране. Популяризирането на този факт е в основата на новите информационно-образователни  инициативи в рамките на проекта. Те са насочени преди всичко към основните потребители на продукти, опаковани с такива опаковки – децата и техните семейства.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса