Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Танцуващият светофар“ - една идея, която грабна YouTube
Германският автомобилен бранд Smart се отличи с умна рекламна кампания, която месеци наред продължава да събира внимание в YouTube. За нея разказва онлайн изданието за криейтив Just (creative) something.
Действието се развива в Лисабон. В португалската столица брандът монтира забавен червен светофар с танцуващо човече. Чакането да светне зелено обикновено е сред най-отегчителните неща за пешеходците и шофьори по света, но не и в този случай. Интеркативният червен светофар, монтиран на забързано кръстовище в града, успява да развесели минувачите.
Резултатът от кампанията е впечатляващ – 81% от хората, които са видели светофара, са спрели и докато чакат да светне зелено, са направили няколко танцували движения, имитирайки червеното човече на него.
Идеята е реализирана в рамките на кампанията на Smart за по-голяма безопасност на пътя #WhatAreYouFor. Тя се радва на над 8 млн. прегледа в YouTube.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.