„Добре е да знаете“ според Google

Искате да създадете наистина силна парола? Попитайте Хамлет!

Това гласи една от печатните реклами в последната кампания на Google „Добре е да знаете“.

Инициативата е с образователен и превантивен характер. Тя призовава потребителите да измислят творчески, трудни за разгадаване пароли. Това може да стане чрез промяна на известни реплики и фрази, които могат да послужат за сигурни пароли, като в тях се добавят цифри и главни букви. . Например тези в Хамлет на Шекспир. Така „to be or not to be, that is the question” може да стане една чудесна парола, като се преработи в „2bon2btitq”.

Google стартира кампанията, за да припомни на интернет потребителите за защитата на личните данни в интернет и как да провокира повече хора да защитят присъствието си в мрежата.

Създадена от рекламна агенция Saatchi & Saatchi, кампанията се реализира във видео и печатен вариант, също и като онлайн съобщения и банери, съобщава campaignlive.co.uk.

Видеото можете да проследите след този текст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ