Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Добре е да знаете“ според Google
Искате да създадете наистина силна парола? Попитайте Хамлет!
Това гласи една от печатните реклами в последната кампания на Google „Добре е да знаете“.
Инициативата е с образователен и превантивен характер. Тя призовава потребителите да измислят творчески, трудни за разгадаване пароли. Това може да стане чрез промяна на известни реплики и фрази, които могат да послужат за сигурни пароли, като в тях се добавят цифри и главни букви. . Например тези в Хамлет на Шекспир. Така „to be or not to be, that is the question” може да стане една чудесна парола, като се преработи в „2bon2btitq”.
Google стартира кампанията, за да припомни на интернет потребителите за защитата на личните данни в интернет и как да провокира повече хора да защитят присъствието си в мрежата.
Създадена от рекламна агенция Saatchi & Saatchi, кампанията се реализира във видео и печатен вариант, също и като онлайн съобщения и банери, съобщава campaignlive.co.uk.
Видеото можете да проследите след този текст.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.