Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Хаштаговете във Facebook - нова възможност за маркетинга
Хаштаговете се прехвърлиха от Twitter във Facebook, оформяйки нови канали. Те обединяват потребителите по теми.
Където се събират групи, там винаги идва и маркетингът. Същността му е такава - да следва хората и тенденциите.
Какво могат да променят хаштаговете във Facebook за маркетолозите? Към момента нищо, пишат американските наблюдатели в списание Entrepreneur. Но в бъдеще могат да означават много, смятат те.
Щом започнат да се използват от повечето потребители на най-голямата социална мрежа, хаштаговете ще се превърнат в пореден инстумент за обединение, от който рекламата може да спечели. Как?
● Ще стане по-лесно да се проследяват разговорите за кампанията във Facebook. Обемът на дискусиите във Facebook няма да е толкова голям, както в Twitter (има далеч повече tweet-съобщения от обновявания на статуси), но все пак това ще помогне на марките да проследяват разговорите, свързани с техните интернет инициативи. От най-голяма помощ ще бъде на тези от тях, с платен достъп до Facebook инструментите за мониторинг.
● Ще се отвори нов чат потенциал, като този в Twitter. Марките, които организират или спонсорират чат дискусии по теми в Twitter, ще разпознаят отворен пред тях изцяло нов път за комуникация с потребителите във Facebook. Нова, може би дори по-ангажирана онлайн общност ще се открие пред погледа им. Тези, които са провокирали дискусии в Twitter с рекламна цел, ще могат да приложат опита си във Facebook.
● Евентуално ще се открие възможност да се плаща за участието в дискусии по теми. Така се случва в Twitter. Марки в социалната мрежа плащат, за да бъдат включвани.
● Когато хаштаговете навлязат в мобилната версия на Facebook, възможностите с тях за рекламодателите ще станат дори повече. Любопитно е, че Facebook не стартира мобилна употреба на хаштаговете при включването им в социалната мрежа. Това е интересн факт с оглед на „експлозията на мобилното“, която наблюдаваме по целия свят в последната година. Участието в разговори в реално време, което е залегнало в самата същност на социалните мрежи, означава общуване докато си в движение. Не само докато си вкъщи пред телевизора.
Разговорите в мобилния свят са от ключово значение за бизнеса: заради организирането на потребителски събития, изложения, промоции, маркетинга с локация, в който се залага на намирането на най-близките магазини. Чрез хаштаговете ще бъде по-лесно проследяването на движението на хората и отговора им спрямо кампаниите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.