Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фотогалерия: Знай къде стоиш
В потресаващо силен фотографски експеримент самоукият американски артист Сет Тарас припомня значението на историята.
Проектът му е озаглавен „Знай къде стоиш” и е рекламна кампания за историческия канал The History Channel. Той се състои от съвременни снимки на известни туристически дестинации, върху които са насложени сенчестите образи на обекти и хора от миналото, били на същото място.
Идеята е, че историята не бива да се забравя. Въпреки че е силна, тя не е най-оригиналното. В тази кампания изработката е цар. Тя създава ефекта.
Сет Тарас бе награден за нея от най-престижния международен фестивал за реклама в света – този в Кан. Той е назоваван един от 200-те най-талантливи съвременни фотографи. Кампанията е преведена на 30 езика и разпространена в 130 страни. В уебсайта си фотографът обяснява как са били изработени снимките и посочва, че „почти всички от тях са директно отпечатани от оригинални филмови негативи, без да са дигитално променяни, и са заснети до голяма степен чрез задържане в ръце".
Кадрите са впечатляващи. Представя ги Adme.ru. Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.