Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тайните на добрата програма за лоялни клиенти
Обновена 01:10ч., 03.10.2014
Специалистите в маркетинга често се питат коя е най-добре поднесената оферта за лоялните клиенти.
Всяка програма за лоялни клиенти има уникални характеристики в зависимост от вида на бизнеса, коментира сайтът UtalkMarketing. Добрите предложения обаче почиват на няколко универсални правила:
- Не подкупвайте клиентите. Предложете им да станат "лоялни", да се включат в програмата и да продължат да се възползват от нея, защото ще получат нещо нематериално. Не ги подкупвайте, като им предлагате добавена стойност към продукта или услугата ви.
- Лоялността е пътуване, не крайна цел. Добре изработената програма за лоялни клиенти се състои от множество малки промени в поведението на огромен брой хора, които водят до окончателно обвързване към марката в общ план. Предложете на хората да се припознаят с компанията ви, като им обясните кратко и ясно една по една стъпките, които трябва да предприемат, от записването до получаването на окончателната услуга.
- Покажете, че оценявате заинтересоваността им. Казвайте „Благодаря!“. Признателността е хубава награда, която често надвишава материалните.
- Покажете им стойностите и ценностите. Убедете ги в нематериалната страна на предложението, която често се изразява в социални привилегии. Разкажете им, че постъпките им представляват поредица от дела по пътя към обща постижима цел.
- Погрижете се точното съобщение да достигне до подходящите хора чрез най-добрия канал.
- Използвайте всяка възможност да покажете социалните облаги от предложението.
- Създайте повод хората да останат лоялни. Не ги притискайте. По скоро ги накарайте да осъзнаят стойността, която ще изгубят, когато се откажат от предложението или участието си в програмата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Зеленчуците поскъпват на борсите у нас тази седмица
България |
Обновена 12:00ч., 24.11.2024
Венецуелската опозиция готви радикални протести срещу Мадуро
Свят | Политика |
Обновена 11:20ч., 24.11.2024
Ангела Меркел не се смята за отговорна за войната на Путин в Украйна
Свят |
Обновена 10:50ч., 24.11.2024
САЩ и ЕС похвалиха споразумението от КОП29 за климата
Свят |
Обновена 10:20ч., 24.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Четири урока, които вашата марка може да научи от Тейлър Суифт
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 24.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 24.11.2024
Времето: Вятърът отслабва, температурите се повишават
България |
Обновена 07:30ч., 24.11.2024
БСК посочи колко от фирмите ще дадат коледни бонуси
България |
Обновена 09:14ч., 24.11.2024
Дълбоко скрити в тъмната страна на човешката природа
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 15.12.2018
Коментари
Няма въведени кометари.