Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Суперумна зрителна илюзия рекламира Ray-Ban
Екипът на Never Hide Films създаде тази запомняща се реклама за бранда слънчеви очила Ray-Ban.
Видеото със заглавие “Super Clever Sunglass Illusion” показва аморфни обекти, поставени на бюро. Въпреки че изглеждат истински и обикновени, когато са премествани бавно в друга посока се оказва, че са плоски картини. Идеята с илюзията е страхотна, въпреки че е в голяма степен взаимствана от YouTube потребителя Brusspup, посочва сайтът Designtaxi. Единственият истински обект на бюрото са очилата Ray-Ban.
Кампанията интригува и учудва. Целта й е да се превърне във „вирусно“ видео за интернет потребителите, както и става.
Това е рекламата ни на деня. Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.