Страстта в работата като средство за продажба

Страстта в работата като средство за продажба

Всички знаем, че продажбите винаги са посветени на целта „да се затвори на печалба”. Няма човек, който да работи в продажбите и да не е опитал всички възможни техники, които да му помогнат да има успех с клиентите.

Мисля, че страстта е най-подценяваното и най-малко използвано средство за продажба в нашия арсенал. Защото е много трудно тя да се измери и никой не е открил ефективен начин да я преподава. Защо повече хора не впрягат страстта в своя полза? Просто е. Страстта съществува при тези, които са смирени и фокусирани. По-малко вероятно е те да рекламират собствените си способности и опит.

Страстта е ефективно средство за продажба, защото не е изкуствена и не може да се симулира дълго време. Тя се показва в хората, които като цяло им пука и наистина имат желание да отделят от времето си, за да обслужват клиентите както трябва. Ако в нагласата ви го няма това, от все сърце да обслужвате хората, можете да спрете да четете, защото тази статия не е за вас.

Ако имате желание да ги обслужвате и да показвате загриженост, тогава продължавайте.

Страстта в продажбите е убедителна, когато продавачът отдели време да изслуша клиентите и опитва наистина да разбере какво искат. Тя се проявява не само във въпросите към хората, но също и в тона на този, който пита, както и в езика на тялото му. Продавачите със страст към работата могат да изграждат дълготрайни връзки с клиентите си. Те печелят от препоръки.

Преди обаче да се втурнете да използвате езика на тялото и интонацията си, за да създадете страст, позволете да добавя и тайната съставка: сърцето. Става дума за работата от сърце. Тя се получава заради искреното убеждение, че желаете да помогнете на човека както в добрите, така и в лошите му времена. Най-добрият пример за това дали я има е, когато все пак искате да помогнете на клиента повече от това да му продадете, въпреки че продажбите не вървят добре.

Не ме разбирайте погрешно: да работите със страст не означава, че трябва да се откажете безпрекословно от това да печелите. Това означава, че сте готови да пожертвате печалбата в краткосрочен мащаб, за да се отдадете на клиентите и да постигнете дългосрочни връзки и печалба, също и от препоръките им за вас.

Всъщност, страстта в работата на търговеца може да се измери по един начин. Като си зададете следния въпрос: „Когато денят свърши и клиентите ми започнат да премислят хората, с които са общували и всичко, което са свършили, дали биха се замислили за срещата с мен като за положително събитие?”

Марк Хънтър в MarketingAbout.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ