Сладкишите като малки злодеи в реклама на „Аквафреш”

Сладкишите като малки злодеи в реклама на „Аквафреш”

Симпатичните шоколадови зайчета, бисквитките и желираните бонбони крият риск за млечните зъби на децата.

Това опитват да внушат с поредица от печатни реклами от компанията GlaxoSmithKline, която е производител на пастите "Аквафреш".

Визиите се вписват в политиката на компанията да рекламира "Аквафреш" като важно средство за защите на зъбите на цялото семейство. Те са дело на израелската рекламна агенция ACW Grey. Три от тях ви представяме тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня