Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мексико забранява рекламата на висококалорична храна
Над 40% от рекламите на безалкохолни напитки, сладкарски и шоколадови изделия ще изчезнат от телевизионния ефир на Мексико. Страната предприема нова регулация на маркетинг съдържанието в рамките на кампанията й за борба с наднорменото тегло на населението.
Рекламите на такива стоки са забранени за излъчване в националния ефир и по кабелните телевизии в Мексико между 14:30 и 19:30 ч. от понеделник до петък и от 7:30 до 19:30 през уикндите, съобщава Би Би Си. Забраната ще е валидна и за кината.
70% от възрастните в Мексико и над 30% от децата са с наднормено тегло, според официални данни на правителството. От 2015 г. властите задължават производителите да обозначават върху опаковките на продуктите им съдържанието на захар и мазнини.
В Мексико е най-висока заболеваемостта от диабет спрямо всичките 34 членки на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР). Освен това мексиканците пият най-много безалкохолни напитки спрямо всички други нации – 163 литра на човек годишно. Здравни експерти пресмятат, че проблемите с наднорменото тегло на нацията ще струват на мексиканското здравеопазване 11,7 млрд. долара до 2017 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.