Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Китай забрани ТВ рекламата по време на драми
Китайските власти наредиха да бъде забранено излъчването на реклами, които прекъсват драматичните филми по телевизията. Мярката е посочена като част от реформата на културната дейност в страната, пише BBC.
От 1 януари 2012 г. ще бъде забранено излъчването на реклами по време на 45-минутните телевизионни драми. Властите твърдят, че тази забрана „е в духа” на последната среща на управляващата Комунистическа партия. Тогава старшите партийни лидери са казали, че искат да изградят социалистическа култура, въпреки че не са изяснили какво точно имат предвид.
От китайските телевизионни канали са наясно какво означава това за тях - загуба на печалби, коментира BBC. В специално съобщение, публикувано на сайта й, китайската Държавна администрация за радио, кино и телевизия пише: „Радиото и телевизията са изразител на партията и народа – важен пропаганден фронт в културната мисъл”.
Комунистическата партия в Китай отдавна следи отблизо културната дейност в страната, особено телевизията. Последната й проява на цензура беше преди няколко месеца, когато забрани излъчването на популярно ТВ предаване за таланти, наречено „Супер момиче”.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.