Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Историята на една стогодишна марка
Една от най-разпознаваемите марки в света празнува юбилей. Тази година се навършват 100 години от създаването на NIVEA.
Историята на отдавна познатата в България малка синя кутийка с бял, ароматен крем започва точно преди век. Тогава д-р Оскар Тропловиц изкупува базираната в Хамбург компания „Байерсдорф”. Научният съветник на Тропловиц - проф. Пол Герсон Уна привлича вниманието на собственика към един напълно нов вид емулсия – Eucerit (от лат. “красив восък”). Тази нова емулсия прави възможно разработването на първия в света устойчив, индустриално производим крем, основан на комбинацията от масло и вода.
Така възниква уникалния, предпазващ кожата бял крем NIVEA. До 1925 г. е използвана кутийка NIVEA в художествен стил Аrt noveau. След това дизайнът е изчистен и се появява популярната синя кутийка с бял надпис, която познаваме и днес.
Още през 30-те години на миналия век обхватът на продуктите NIVEA е разширен значително. Към асортимента са добавени крем за бръснене, шампоан и олио за тяло. През 60-те години все повече европейци започват да пътуват. Плажът и морето в Южна Европа стават част от модата на времето. NIVEA отговаря на тази тенденция и започва да предлага слънцезащитни продукти.
Компанията разпространява поредица от рекламни кампании под формата на плакати и илюстрации в печатните медии. Част от тези реклами достигат и до българските потребители чрез страниците на списанията и външната реклама в големите градове. Така вниманието към NIVEA се увеличава и марката се утвърждава до днес, когато се предлагат над 500 различни продукта с това име.
Въпреки столетната история, рецептата на популярния бял защитен крем NIVEA от масло и вода обаче остава почти същата. Деликатното ухание на крема все още се състои от цветен букет от рози, момина сълза и люляк, който е фино завършен с кехлибар.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.