Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Иновативна супермаркет концепция от „Ситискейп“ и „Фантастико“
Верига магазини „Фантастико“ откри своя 38-ми магазин, разположен в кв. Овча Купел. Магазинът е изграден съгласно иновативна концепция разработена съвместно с архитектурно студио „Ситискейп“. С поглед към нуждите на потребителя, вписване и съобразяване с околната среда, двете компании насочват усилията си към създаване на нов тип отношение към пазаруването и цялостното потребителско изживяване в супермаркета.
Изграждането и оформянето на търговските площи е изцяло съобразено с психологическия и физиологически комфорт на клиента и добрата функционалност на обекта. Характерни в тази връзка са големите стъклени фасади, които свързат магазина с околната среда, позволяват на дневната светлина да премине, а на клиента – да не губи връзка със света навън. Ясното обозначаване на стоковите групи, вход и изход, дават усещане за всеобхватност и сигурност. Подходящият температурен режим и осветление, достъпната връзка с прилежащия паркинг и зони за отдих, превръщат пазаруването в истинско удоволствие.
„„Фантастико“ е верига, която съзнава, че доброто клиентско обслужване обединява в себе си както качествени продукти и квалифициран персонал, така и правилен диалог с обкръжаващата среда,“ коментира Диана Попова, експерт реклама във Фантастико. „В тази връзка ние задължително обновяваме прилежащата към магазините ни инфраструктура – създаваме зелени площи, изграждаме и възстановяваме тротоари и настилки. Чрез детските площадки, кафенета и места за хранене превръщаме търговските си площи в зони за социално общуване – важен аспект от визията ни за добро отношение към клиента и поканата ни да се върне отново.“
„Архитектурата влияе и моделира средата, затова и ние в „Ситискейп“ подхождаме изключително отговорно към проектите си. По тази причина, в изграждането на магазините „Фантастико“ залагаме на редица енергийно-ефективни решения,“ коментира арх. Гергана Милушева, собственик на архитектурно студио „Ситискейп“. „Залагаме на все по-преоразмерени топлоизолационни обвивки на сградата, с цел намаляване на топлинните загуби и отделянето на парникови емисии. Използваме отпадната топлина от хладилните агрегати и я преобразуваме в топла вода, която се използва за нуждите на магазина. Разчитаме на LED осветление с осветителни тела от най-висок клас и ред други иновации.“
Новооткритият обект ще обслужва жителите на кварталите Овча купел, Славия, Княжево и Горна баня. Общата търговска и складова площ е 4930 кв. м., а разкритите нови работни места са 115.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейската космическа агенция ще изпрати в орбита атомни часовници
Наука и Здраве |Градският транспорт в София с удължено работно време за великденските празници
Общество |Планът на Пекин да превърне Южнокитайско море в новия Персийски залив
Свят |Владимир Путин обяви великденско примирие в Украйна
Свят |Патриархът ще отслужи литургия за празника Възкресение Христово в катедралата "Св. Ал. Невски"
България |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |На днешната дата, 19 април. Велика събота
На днешната дата |Куражът може да трансформира вашето лидерство
Лидерство |Неизвестно за известните: Наследство в Минесота отваря пътя към сграда, в която Жул Верн довършва „Тайнственият остров“
Любопитно |Шест видео формата, с които ще повишите своята онлайн видимост
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Покупките на жилища в Испания от чужденци растат с 10,3%. Кой, къде и колко харчи?
Бизнес |Бившият президент Джо Байдън иска 300 000 долара хонорар за слово на събитие
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.