Индия забрани секси реклами на дезодорант

Индийското Министерство на информацията нареди на телевизиите в страната да спрат излъчването на реклами на дезодоранти, в които жените се държат като изкусителки.

На телевизионните канали са дадени 5 дн да свалят от ефир няколко конкретни реклами, съобщи BBC. Сред забранените филми са тези на марките Wild Stone, Addiction Deo и Axe.

Според индийските власти тези реклами "провокират инстинктите на мъжкото либидо и показват недостойно, вулгарно съдържание”. Индийският регулатор коментира, че в сюжета им се виждат "героини, чиято сексуалност е стимулирана от продуктите и това е наблюдавано от мъжете, които ги гледат похотливо". От регулатора подчертават, че кабелните оператори "трябва да се погрижат изобразяването на жената да бъде с вкус, естетично и в рамките на утвърдените разбирания за благоприличие".

Понятието "прекомерна сексуалност" в местното законодателство отдавна се използва като аргумент за забрана на голяма част от продукциите и рекламните кампнии в страната, които показват привличане, еротика и известна доза провокация. Една от забранените реклами можете да видите след този текст.

Миналата година индийският регулатор забрани за 10 дни излъчването на Fashion TV, заради показването на "твърде разголени до кръста" модели по време на шоу.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера