За да продавате повече, надникнете в съзнанието на клиентите си

За да продавате повече, надникнете в съзнанието на клиентите си

Как да бъдем повече от успешни в умението да продаваме? Достатъчно въздействащи ли са нашите послания към клиента? Кой е доволен повече - този, който продава или този, който купува? Как се вписва неврологията в концепцията на успешните сделки?

На тези и много други въпроси, отговор ще даде авторът на световния бестселър „Невро-Продажби“ - Саймън Хезълдейн, който идва за втория си специализиран семинар у нас.

След изключително успешното си първо представяне пред българска публика на тема преговори, този път Саймън ще въведе аудиторията в цялостния процес на успешните продажби с помощта на техники от неврологията.

Ето и част от основните теми в програмата на обучението, което ще се проведе на 26 ноември в Интер Експо Център, София

  • Как да направите триумф от първото си представяне, за да ви потърсят отново

  • Как „мисли“мозъкът, когато взима решение за покупка

  • Какви послания Ви трябват, за да стимулирате 3-те части на мозъка, от които зависи клиентът да каже „ДА“

  • Кое поведение е правилно и кое няма да се хареса на клиента

  • Сигналите на тялото - как да ги разгадаете, за да надникнете в мислите на клиента

  • Защо трябва да имате минимум 4 различни презентации при продажба, за да имате успех?

Билети за събитието може да запазите тук .


 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера