Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на деня: Carlsberg пародира тънко Apple-манията
Новата реклама на Carlsberg е приятна пародия на Apple-манията. Спотът, който презентира ябълковия сайдър Somersby Cider, се подсмива с намигване на истерията, която се заражда в магазините на Apple при излизането на всеки нов продукт. Тук са всички – и хипстърите, и прекалените ентусиасти, и надъханите до безобразие продавачи, и компютърния жаргон, и... ябълките.
Само че тези ябълки са по-свежи от „онези”, намеква рекламата. И завършва с настроение на истинско удоволствие, без излишни лайфстайл тревоги. Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.