Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Децата не обичат плажно масло? Една специална кукла ще ги убеди
С нова идея германският козметичен бранд Nivea рекламира в Бразилия.
Компанията създаде специален летен комплект за плажа - плажно масло, което предпазва кожата от изгарянето под слънчевите лъи, и "образователна кукла" за малките деца.
Идеята е куклата да помогне на майките да предпазват дъщерите и синовете си. Когато куклата стои на плажа, без слънцезащитен продукт, тя почервенява и "изгаря". Веднага щом лицето и тялото й бъдат намазани, придобива нормален цвят.
Видът на кампанията е амбиент, а рекламата е дало на агенция FCB Сао Паоло.
Видеото тук разказва повече.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.