Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бъдещето на медиите според Business Insider
Хората все повече ще четат медии на мобилните си устрийства и телефоните, все по-малко ще се използват десктоп версиите на онлайн изданията. Препоръките в социалните мрежи ще надмогват по значение търсенето в Google. Потребителите казват сбогом на традиционните пакети от платена телевизия. Те все повече си избират какво точно да гледат, сами си подреждат програмата.
Това са част от изводите на IGNITION 2016 - водеща конференция за медии, маркетинг и технологии, организирана в Щатите от Business Insider за шеста поредна година.
Мобилните приложения заплашват имейлите. Умните устройства започват да свързват всичко наоколо. Тези промени оказват влияние върху бизнеса. Те променят портфолиата на компаниите и живота на хората.
Фирмите, които са добре информирани и подготвени за тези промени, не разглеждат иновациите като заплаха, а ги виждат като възможност.
Съоснователят, главен изпълнителен директор и главен редактор на Business Insider Хенри Блоджит откри форума IGNITION с презентация на тема "7 прогнози за бъдещето на медиите". Представеният от него Business Insider е един от най-четените и цитирани бизнес и технологични сайтове в света, с над 80 млн. посетители месечно.
Ето какви още очаквания посочи Блоджит в презентацията си:
- Потреблението на дигитални медии ще се увеличава, Всичко друго, като вид медии, ще се свива.
- Абонаментите за видео, музика и дигитални "печатни" издания ще имат скок.
- Рекламата от типа native digital, която се слива с останалото съдържание на онлайн медиите, ще продължава да процъфтява.
- Екзистенациалната криза на блокирането на интернет реклама ще се разреши от само себе си. Но, внимавайте какво си пожелавате!
- Oт Business Insider смятат, че следващото голямо нещо няма да бъдат нито смарт очилата, нито умните коли, нито виртуалната реалност (VR).
- Телевизиите ще започнат да изпитват болките на печата.
- Kонцентрацията на власт и богатство ще става все по-голяма.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.